כלי גאוני בפשטותו שמאפשר לעקוף את פטפוטי המוח ולפנות מקום ליצירתיות, לשמחה ולהגשמה!

שיטת אקסס בארס™ הנה שיטה אנרגטית מרגיעה אשר בקלות וללא מאמץ, על ידי מגע עדין ב- 32 נקודות שנמצאות בראש, משקיטה את ה”פיטפוט” הפנימי ומשחררת מחסומים אישיים המונעים מימוש והגשמה של רצונות וחלומות. התהליך משחרר מטען אלקטרו-מגנטי דחוס המורכב מאמונות, דעות, רגשות שליליים כלפי עצמנו וכלפי תחומים בחיינו שעד כה עצרו אותנו מלממש את מלוא הפוטנציאל. שחרור המטען האלקטרו מגנטי מפנה מקום ליצירתיות, מקל על קבלת החלטות וממלא באנרגיה פרודוקטיבית שמעצימה בכל תחומי החיים.

 

 

מה אם חייך והאופן בו אתה בוחר לחיות אותם הנם בידך?
מה אם תמיד יש לך בחירה עד כמה רחוק אתה רוצה להגיע?

מה מאפשר השימוש באקסס בארס™?

  • יצירת בהירות החיונית לקבלת החלטות.
  • הגברת הבהירות המנטלית, ושיפור מידי בביצועים.
  • עליה ביצירתיות ופתרון בעיות “מחוץ לקופסא”  
  • השקטת דיבור פנימי מעכב.
  • עצירת מעגלי חשיבת סרק שחוזרים על עצמם.
  • שינוי נקודת מבט – הסתכלות שונה על נושא טעון
  • הרפיה ושקט נפשי תוך התחדשות ותחושת מרץ.
  • כלי עוצמתי ליישום מידי באופן אישי ועסקי

איך עובד התהליך ?

ה- BARS הנם 32 נקודות במיקומים שונים בראש, הפעלתם פשוטה, מגע קל בהן משחרר את האנרגיה הדחוסה שבראש. לאחר תהליך לרוב תמצא שקט ורעננות חשיבתית ותהפוך ער לאפשרויות חדשות עבורך. התהליך דינמי מאוד ויכול להוביל לשינוי משמעותי בחייך.

איך תרכוש את הכלי בפועל?

בסדנה יומית תקבל הדרכה כיצד להפעיל את התהליך עבור אחרים וכיצד להפעילו עבורך מיד עם סיום הסדנה. במהלך הסדנה תתנסה בפועל ותקבל חומר הדרכה מפורט שיאפשר לך להמשיך ולתרגל.

למי מיועדת הסדנה?

הסדנה מיועדת לכל המעוניינים להעמיק את המודעות העצמית ולחיות בשמחה, קלות והגשמה, ומתאימה לבעלי עסקים המבינים את הקשר בין פריצה עסקית להרחבת המודעות. הסדנה תתרום רבות לאנשי מקצוע מעולם הטיפול הייעוץ והאימון המעוניינים לרכוש כלי עוצמתי נוסף להאצת תהליכי שינוי.

הסדנה יעילה ומועילה במיוחד גם עבור הנושאים הבאים:

  • שקט נפשי וקבלה עצמית
  • התמודדות עם OCD וחרדות, בעיות שינה
  • שחרור נקודות מבט מעכבות
  • התמודדות עם מתחים ולחצים
  • התמודדות עם ADHD
  • קבלת החלטות בכל תחומי החיים
  • שיפור התקשורת
  • מיקוד בעשייה והגברת יעילות

מה זה אקסס קונשנס? – הסבר מפי מייסדי השיטה

הסבר מדעי מפיו של ד”ר פנין על השפעת האקסס בארס™ על פעילות המוח

אודות המנחהsadna_about_nurit

נורית באום היא יועצת עסקית בעלת ניסיון עסקי רחב בעולם העסקים – 10 שנים של ניהול בכיר ברשות אופנה מובילות בארץ ולמעלה מ 5 שנים בתחום הייעוץ במגזר הפרטי לבעלי עסקים קטנים ולעסקים בינוניים.

מזה 20 שנה תלמידה אדוקה בתחום ההתפתחות האישית. מטפלת ומנחה מוסמכת במגוון שיטות לשינוי תודעה. מאמינה בשילוב מודעות בעולם העסקים להגברת יעילות עליה בתפוקות ויצירת הצלחות אדירות.

לקריאה נוספת אודות נורית

 

סדנת אקסס בארס™ קרובה:

17-18/5 | סוף שבוע לנשים בדירת אירוח מפנקת במיוחד בעירה מגדל הסמוכה לכנרת – הזדמנות מיוחדת ללמוד את הכלי שמאפשר באמצעות הרחבת תודעה ליצור שינויים מרחיקי לכת, באיורה חלומית ובחברת נשים איכותית. 

נפטפט, נתחבר, נתפנק בג’קוזי עם יין, נרקוד אם נרצה, נצחק המון ולסופ”ש אחד נשאיר את הג’גליניג של החיים (בית, משפחה, הורים, ילדים, עבודה, עסק וכל היתר) בצד ונתרכז רק בנו!

 

   מה מספרים אלו שכבר עברו את הסדנה וחוו תהליך של אקסס בארס™?

“את נורית המקסימה הכרתי במסגרת תהליך ליווי עסקי בעכבותיו בחרתי להצטרף לסדנת בארס בהנחייתה. זה היה מבחינתי יום/ אירוע מכונן בחיי, אני משתמשת בכלים שלמדתי מנורית בשגרת היומיום שלי, וכיום אני הרבה יותר מאפשרת, אני משחררת נקודות מבט מעכבות ומצליחה לעבור מצבים של כעס, תסכול, דאגה ופחד באופן שונה ומרגש בהשוואה לעבר, הן בחיי הפרטיים והן בגן הילדים “הגן הקסום” שבבעלותי. ההסתכלות שלי על הגן, ניהולו, התנהלות מקצועית מול צוות, הורים, ספקים וכו’ – אחרת מזו שלפני התהליך והסדנה.

אני מאושרת על היכרותי את נורית. אוהבת, מוקירה ומעריכה אותה על התנהלותה המקצועית ועל הרגישות שניחנה בה לשלב בין ייעוץ עסקי לתהליכי תודעה והתפתחות אישית.

לינור לוי תירן / בעלת הגן הקסום, גן ילדים ופעוטון

“מאז שנחשפתי לשיטת ™Access Consciousness דרך סדנת אקסס בארס™ לפני כשנתיים, הכל השתנה. אני מגשימה מציאות חדשה מדי רגע, מעבר לכל דמיון או מציאות שהיו לי. בכל מישורי החיים.

העסק שלי פורח, המשפחה שלי פורחת, הזוגיות שלי פורחת והבריאות שאתגרה אותי רבות כל הדרך משתפרת כבמטה קסמים באמצעות ריפוי עצמי דרך השיטה .אני מוקירת תודה לך על כך נורית המלאכית וממליצה בחום, עבורי השיטה הפכה להיות דרך חיים.”

שרונה הדר חורי / בית עם נשמה - אדריכלות לפי שיטת הפנג שווי

“נורית יקרה, אני רוצה להודות לך על זה שבסדרה של 10 מפגשי ייעוץ עסקי וסדנת אקסס בארס, החיים שלי השתנו לחלוטין לטובה בכל התחומים. בצד העסקי אני יודעת שאני יכולה ללכת על החלומות הכי גדולים שלי ואת חלקם אני כבר רואה מתגשמים בפועל.

הדבר המשמעותי ביותר שקיבלתי זאת הידיעה הברורה שלי שאני זו שאחראית ליצירת חיי ואני יכולה לבחור ולעשות כל דבר שארצה. מרחב של אפשרויות חדשות נפתח בפני. בעזרת הכלים שלמדתי מימך אני כבר מגשימה בפועל בחיי באישיים והעסקיים, דבר שלא עשיתי כל חיי. תודה על המסירות שלך והרצון האמתי שלך לעזור לי ולראות אותי מתקדמת”

סיגלית גרינהולץ / אשת מכירות ושיווק בחברה ליצור ביתני תערוכות

“קשה לי לתאר במילים את הקפיצה הקוונטית שאני חווה מאז שפגשתי את נורית בסדנת “אקסס בארס”. אני נוכחת בשינויים עצומים בחיי האישיים והעסקיים שמדהימים אותי כל פעם מחדש. התהליך עם נורית הוא מעבר להקניית עוד כלים, אלו תובנות מוצקות ותפיסות חדשות שהם חלק בלתי נפרד ממני ומההתפתחות העסקית שלי כיום. בזכות נורית הצלחתי לראות מעבר לחומות, לשחרר נקודות מבט מעכבות. למדתי לזהות הזדמנויות עסקיות ולממש אותן ואני יוצרת שינויים אדירים בעסק שלי. הכל בצורה כל כך טבעית ומסונכרנת לחיים האישיים שלי.

כמנהלת עסק אני מרגישה, שהחיבור שנורית מביאה בין תהליכי מודעות לייעוץ העסקי הוא מהפכני והגישה שלה כל כך אינטליגנטית ומדויקת. במילים אחרות – מי שחווה את ההבדל בין רפואה קונבנציונלית למשלימה יכול לתאר לעצמו איך זה מרגיש לחוות “טיפול תודעתי לעסק”. נורית את מדהימה, יועצת בחסד, זכיתי!!!”

אסנת שחם / אפקטיב שיווק בווידאו - בעלים

 

בין אם אתם מעוניינים להרחיב את התודעה לטובת הצלחה
ובין אם אתם מתלבטים האם הבארס מתאים לכם?

צרו קשר עם נורית באום בטלפון: 055-2060110
או השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם!